skip to Main Content

Jak nie przybrać na wadze przez święta?

Jak Nie Przybrac Na Wadze Przez Swieta

Bogato zastawiony stół wigilijny, odwiedziny u znajomych i sporo innych okazji, przez które musimy powziąć kolejne postanowienia noworoczne. Po obfito spędzonych świętach niestety liczba kilogramów na naszej wadze może nie być zadowalająca. Jak zabezpieczyć się przed niemiłą niespodzianką na Sylwestra? Jak zaoszczędzić sobie wzdęć i niemiłych wizyt w toalecie?

Instrukcja wigilijnego stołu

Nie stawiaj na duże porcje! Jedzenia starczy dla każdego, a ty masz w końcu aż 12 dań do posmakowania ☺. Staraj się także zachowywać odpowiednią przerwę czasową, by nie jeść na okrągło. Delektuj się smakiem i gryź dokładnie, w końcu twój żołądek nie ma zębów. Wyposaż się w małe talerzyki, a dzięki tej sprytnej sztuczce twój mózg będzie myślał, że zjadłaś więcej.

Trochę ruchu nie zaszkodzi

Pierwsza myśl, która przychodzi nam do głowy myśląc o Świętach Bożonarodzeniowych? Upragniony odpoczynek! W tym czasie wolimy nie odchodzić zarówno od stołu jak i od kanapy. O rodzinnym spacerze nie ma mowy – w końcu jest zimno, my jesteśmy ociężali, a samo ubranie się na mroźną pogodę trwa zbyt długo. Wymówek znajdujemy wiele, ale konkretnego powodu brak! Pomimo zimowej aury po obfitym obiedzie powinniśmy się trochę poruszać! To nie takie trudne – przecież nikt od razu nie każe ci ćwiczyć z Chodakowską. Nawet wolny spacer jest w stanie przyspieszyć twój ociężały w święta metabolizm.

Czego unikać jak ognia?

Przede wszystkim alkoholu! Nie tylko dostarczy nam dodatkowych kalorii, ale także wzmoże apetyt! Na samą myśl o nim już chce się coś przekąsić.

Kolejną świąteczną pułapką mogą okazać się słodycze. Spożywane w małych porcjach łatwo wkupiają się w przerwy między posiłkami – myślimy, że w końcu jeden cukiereczek nikomu nie zaszkodzi. A gdyby tak sięgnąć po aromatyczne pomarańcze, które z pewnością znajdują się na każdym stole? To znacznie lepszy pomysł!

Postaw na coś lekkiego!

W końcu święta to nie tylko barszcz z krokietem, smażone ryby i ciasta. Przyozdób swój świąteczny stół także w kolorowe warzywa! Znakomicie sprawdzą się w tej roli czerwone i zielone papryki, które idealnie wkomponują się w radosną atmosferę. Postaraj się, aby do każdego dania dodać coś, co pomoże twojemu żołądkowi w tym trudnym dla niego okresie. Wykorzystaj imbir do rozgrzewającej herbaty, cynamon do deseru z jabłkami lub zdrowe ziarna  i bakalie do przyrządzenia kutii! Potrzebne produkty znajdziesz na allmart.pl

W Święta Bożego Narodzenia zjadamy ok. 3 razy więcej niż przez zwykły dzień! To zatrważająca liczba, więc nie pozwól, by wpłynęła także na twoje dodatkowe kilogramy. Wprowadź parę zmian do swojego wigilijnego jadłospisu oraz uśpionej aktywności, a mała czarna nie będzie wyzwaniem na nadchodzącego Sylwestra!

Michalina Gustyn

Redaktor LivingNatural.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WordPress spam zablokowany CleanTalk.
Back To Top
Search
SUBSKRYBUJ
ZAPISZ SIĘ
Gotowa na pigułkę szczęścia?
Zacznij już od przyszłego tygodnia!
Skład: 100% świeżych informacji o zdrowiu, 2 dawki nowinek kosmetycznych, 3 krople zakupowego szału i duża szczypta naszej miłości do Was
Anna Tucka
Redaktor Naczelna LivingNatural.pl