skip to Main Content

Jak zabrać się za noworoczne postanowienia?

Jak Zabrac Sie Za Noworoczne Postanowienia

Sylwester za pasem, a po Świętach sami często musimy „popuścić pasa”. Obiecujemy sobie, że po Nowym Roku ostro weźmiemy się za odchudzanie i tak niestety rok w rok… Jak dotrzymać swoich postanowień i cieszyć się szczupłą sylwetką przez długi czas? Jak nie popełnić falstartu w biegu po wymarzoną figurę?

Pierwsze plany na Nowy Rok!

W Internecie oraz telewizji roi się od pięknych kobiet oraz szczupłych modelek, które zawsze będą miały w wyglądzie coś lepszego, niż my. Wydaje nam się, że to chodzące ideały i pragniemy jak najszybciej wejść w ich skórę. W końcu Nowy Rok to najlepsza pora, by wziąć sprawy w swoje ręce, jednak głodzenie się ani trochę nam w tym nie pomoże. Popularne osoby zarabiają na swoim wyglądzie, to nieodłączny element ich kariery. Poza tym pomaga im w tych celach szereg specjalistów. Planując swoją noworoczną dietę pamiętaj o zdrowym rozsądku i nie biegnij od razu jak osioł za marchewką w kierunku siłowni. Określ realne cele, które pozwolą ci na długotrwałe efekty!

Nie musisz wyznaczać konkretnej daty

Pomimo, iż Nowy Rok to dobry termin na rozpoczęcie diety, pamiętaj, że nie oznacza on rygorystycznych zmian od momentu, gdy powiesisz na ścianie nowy kalendarz. Łatwiej ci będzie zacząć tydzień wcześniej, jeszcze podczas Świąt Bożego Narodzenia. Opierając się świątecznym przysmakom, znakomicie wyćwiczysz u siebie silną wolę i będzie ci łatwiej w kolejnych krokach. Wg badań European Journal of Clinical Nutrition nasz organizm ma większe problemy z wprowadzeniem nowego jadłospisu tuż po okresie obżarstwa. Właśnie dlatego tak ciężko rozpocząć dietę od poniedziałku i Nowego Roku!

Wyznacz dni na gotowanie i trening

Nie musisz przecież męczyć się codziennym gotowaniem, a prawidłowo przechowywane produkty spokojnie poczekają na ciebie przez kolejne dni. Po męczącej pracy nie będziesz musiała głowić się nad tym, co zjesz, ale po prostu odgrzejesz obiad w mikrofalówce! Zaplanuj również, w które dni zapewnisz sobie dawkę aktywności fizycznej. Mając przygotowany plan treningów, będziesz pamiętać kiedy powinnaś ćwiczyć, a kiedy możesz wyskoczyć do sąsiadki na kawkę. Podstawą osiągnięcia efektów jest regularność!

Nie poddawaj się szybko

Każdy na początku diety zmaga się z wilczym apetytem, uczuciem zmęczenia i ciągłym myśleniu o wizycie w cukierni. U jednych ten okresu trwa krótko, u innych utrzymuje się dłużej, jednak nie warto szybko się poddawać! Skoncentruj całą swoją uwagę na osiągnięciu celu. Pilnuj, by twoje posiłki były szczegółowo zaplanowane – jeśli jesteśmy głodni, a nie mamy przy sobie jedzenia, łatwiej pokusić się o coś niezdrowego. Możesz doposażyć swoją torebkę w jedną marchewkę na czarną godzinę. A jeżeli zdarzy ci się odrobinę złamać zasady, nie załamuj się i przede wszystkim nie popadaj w kolejne skrajności! Jedna wpadka nie oznacza zakończenia całej diety. W końcu lepiej cofnąć się o krok, by wziąć rozpęd! (znajdź zdrowe przekąski na Allmart.pl)

Pamiętaj, że dieta to nie tylko snucie marzeń o idealnej figurze i dążenie do osiągnięcia celu w jak najkrótszym czasie. Zdrowe odżywianie to proces, który przyniesie ci same pozytywne efekty, jeśli nie poddasz się zaraz na starcie. Życzymy Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia noworocznych postanowień!

Michalina Gustyn

Redaktor LivingNatural.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WordPress spam zablokowany CleanTalk.
Back To Top
Search
SUBSKRYBUJ
ZAPISZ SIĘ
Gotowa na pigułkę szczęścia?
Zacznij już od przyszłego tygodnia!
Skład: 100% świeżych informacji o zdrowiu, 2 dawki nowinek kosmetycznych, 3 krople zakupowego szału i duża szczypta naszej miłości do Was
Anna Tucka
Redaktor Naczelna LivingNatural.pl