skip to Main Content
+48-882-193-164 office@livingnatural.pl

Kongresu Innova Med Management

Kongresu Innova Med Management

Po raz pierwszy w Polsce w formule Innova, Pragniemy zaprosić Państwa do współpracy, w imię dobrych praktyk zarządzania w Ochronie Zdrowia w Polsce i na świecie.

Szanowni Państwo, droga Kadro Lekarska, Pielęgniarska, Kosmetologiczna i Zarządzająca!

Problem roszczeniowości Pacjenta w Polsce oraz świadomość swoich Praw to co raz częstsza problematyka, która pojawia się zarówno w kuluarach grup lekarskich i pielęgniarskich. Jest to także niejednokrotnie co raz bardziej złożony problem, powiązany z roszczeniowością i próbą dochodzenia swoich Praw.

Ogólnopolskie Forum Praw Pacjenta to czas i miejsce dla całej kadry – managerskiej, lekarskiej i pielęgniarskiej, gdzie grono prawników z najlepszych kancelarii przekaże kluczową wiedzę w zakresie problematyki Praw Pacjenta.

Podczas tegorocznej edycji Konferencji porozmawiamy również o najtrudniejszych przypadkach oraz aspektach prawnych, jakie dotykają Polską służbę zdrowia. Już dzisiaj zapraszamy do zdobycia wiedzy, która niejednokrotnie może być dla Państwa receptą na sukces.

Podczas Kongresu nie zabraknie Prawa, nie zabraknie przykładów, nie zabraknie danych i statystyk, ale co najważniejsze! Nie zabraknie dialogu i rozmów oraz wysnucia wniosków na przyszłość
Serdecznie zapraszamy w imieniu całego zespołu!

Tegoroczna edycja zostanie skierowana na dedykowane ścieżki z podziałem na następujące grupy odbiorców:

• Kadra Lekarska i Stomatologiczna
• Kadra Pielęgniarska
• Kadra Zarządzająca
• Medycyna Estetyczna, Kosmetologia Estetyczna
• Pełnomocnicy ds. Praw Pacjenta
• Wszystkie osoby zainteresowane tematyką Praw Pacjenta

Data: 24 września 2017r.
Miejsce: Warszawa, Hotel DoubleTreeByHilton

Program Ogólnopolskiego Forum Praw Pacjenta i Praw Lekarza – Jak Bronić się przed roszczeniami Pacjentów?

Warszawa, 24 września 2017r

08:30 – 09:00
Rejestracja Uczestników
09:00 – 09:30
Prawa Pacjenta w Polsce i na świecie – źródła Prawa oraz wyzwania jakie czekają kadrę lekarską i pielęgniarską w Polsce – Przegląd Prawny
• Nowelizacje Ustawy o Prawach Pacjenta oraz Rzeczniku Praw Pacjenta
• Prawa Pacjenta w Polsce i na świecie
09:30 – 10:30
Prawa Pacjenta
• Prawa Pacjenta
• Prawa Pacjenta Dziecka
• Prawa Pacjenta w zakresie interwencji medycznej
• Prawa Pacjenta w zakresie dostępu do dokumentacji medycznej
• Prawa Pacjenta dziecka
• Prawa Pacjenta Geriatrycznego
• Prawa Pacjenta osoby ubezwłasnowolnionej
• Inne Prawa Pacjenta
10:30 – 11:30
Dochodzenia Roszczeń przez Pacjentów
• Roszczenia Pacjentów a zgody na piśmie
• W jaki sposób i przy jakich okolicznościach najczęściej dochodzi do roszczeń?
• Przykłady Działań
• Roszczenia osób psychicznie chorych i ubezwłasnowolnionych
• Praktyki z życia wzięte
11:30 – 12:00
Przerwa Kawowa / Podział na ścieżki dla poszczególnych grup odbiorców

ŚCIEŻKA I

KADRA LEKARSKA I STOMATOLOGICZNA
ŚCIEŻKA II 

KADRA PIELĘGNIARSKA I POŁOŻNICZA
ŚCIEŻKA III 

KADRA ZARZĄDZAJĄCA, MANAGERSKA I KIEROWNICZA
ŚCIEŻKA IV 

MEDYCYNA ESTETYCZNA, KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA

12:00 – 12:30
Prawa Lekarza oraz Prawa Lekarza Stomatologa.
Prawa Pielęgniarki i położnej.
Jak skutecznie pozyskać Pacjenta z zagranicy?
Powikładnia po zabiegach w salonie, a odpowiedzialność lekarza w przypadku kolejnych zabiegów.
12:30 – 13:00
Przykłady Roszczeń ze strony Pacjentów oraz spory problematyczne w branży medycznej.
Jak radzić sobie z Pacjentem agresywnym?
Jak przyciągnąć Pacjenta do swojej placówki? Sprawny Marketing Medyczny receptą na sukces.
Dialog pomiędzy kosmetologią, a medycyną estetyczną? Niezbędny Trend czy melodia przyszłości?
13:00 -13:30
W jakich okolicznościach możemy dokonywać przymusu bezpośredniego?
• Przymus bezpośredni wśród osób psychicznie chorych
• Ustawa o Ochronie Zdrowia Psychicznego
Odpowiedzialność cywilna za naruszenie Praw Pacjenta.
Odpowiedzialność kadry zarządzającej za błedy lekarskie.
• Aspekty Prawne
• Kiedy odpowiedzialny jest manager, a kiedy lekarz?
Skutki uboczne zabiegów w kosmetologii i medycynie estetycznej – odpowiedzialność prawna.
13:30 – 14:00
Rola Rzecznika Praw Lekarza w sektorze Ochrony Zdrowia.
Narzędzia wspierające bezpieczną pracę pielęgniarki i położnej.
Błędy lekarskie, wynikające z nieumiejętnego stosowania programów z zakresu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Roszczeniowy Pacjent w Gabinecie? Jak sobie radzić?
Przerwa Kawowa
14:00 – 14:30
Komunikacja Interpersonalna pomiędzy lekarzem, a Pacjentem – uczmy się słuchać, starajmy się zapobiegać.
Gdzie szukać pomocy oraz jak bronić się przed roszczeniami?
Kontrole, wynikające z błędów lekarskich.
Zakłocia, Rany, Zacięcia – mała rana / wielki problem?
14:30 – 15:00
Prawa Pacjenta, a klauzula sumienie.
Zranienia Pacjenta – Aktualne Dane i Statystyki
Ubezpieczenia od zdarzeń medycznych
Zmiany skórne, a próby odszkodowawcze w gabinecie Kosmetycznym / Klinice Medycyny Estetycznej.
15:00 – 15:30
Jak bronić się przed roszczeniami Pacjentów?
O czym należy pamiętać przy profesjonalnej obsłudze Pacjenta?
Szkolenia dla Personelu jako czynnik niezbędny w zakresie ochrony przed potencjalnymi roszczeniami.
Roszczenia, a nadwykonania NFZ.
„Nic nie pomoże przy braku organizacji i samodyscypliny”
Organizacja Pracy w Gabinecie.

REJESTRACJA – http://forumprawpacjenta.pl/rejestracja

ODWIEDŹ NAS – http://forumprawpacjenta.pl/

https://www.facebook.com/OgolnopolskieForumPrawPacjenta/

https://www.facebook.com/events/203379403513872/

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WordPress spam zablokowany CleanTalk.
Back To Top
Search