skip to Main Content

Łyk słońca na każdą pogodę!

Victoria Cymes Swieze Soki Weronika Ksiazkiewiczcymes Kv Lc P08

Świeże soki CYMES rozpoczynają kampanię z udziałem Weroniki Książkiewicz. 17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków „Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes.

Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach.

Victoria Cymes Swieze Soki Weronika Ksiazkiewiczcymes WK z sokiem wiosna copy

Porcja radości prosto z lodówki

Hasło kampanii: „Łyk słońca na każdą pogodę” przypomina, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są doskonałym źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. Sięganie po świeży sok, pełen witamin i minerałów, może stać się codziennym gestem, dzięki któremu życie nabiera kolorów. W reklamie pojawią się Świeże Soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: Marchew, Marchew-Seler, Jabłko.

„Zaprosiliśmy do współpracy panią Weronikę Książkiewicz, ponieważ uważamy, że dobrze symbolizuje nasze konsumentki: kobiety pełne energii i pasji, odważnie podejmujące codziennie nowe wyzwania, ale też doceniające dobre strony życia” – mówi Prezes firmy Victoria Cymes sp. z o.o., Lech Krukowski.

„Również Victoria Cymes podjęła wyzwanie, rozpoczynając produkcję soków jednodniowych. Świeże Soki Cymes to dla nas bardzo poważne zobowiązanie, dużo większe niż tylko zobowiązanie do dostarczania na rynek produktów najwyższej jakości. Formuła soków jednodniowych oznacza, że nasz produkt dostarczamy do sklepów codziennie. Każdego dnia w sklepowych lodówkach pojawia się nowy sok, przywożony bezpośrednio z naszego zakładu. Nie może go zabraknąć nawet na jeden dzień – zawsze jest na czas i zawsze jest świeży”.

Gwiazdy na planie reklamy soków Cymes

Do czerpania radości z życia, i to niezależnie od okoliczności, zachęca Weronika Książkiewicz – aktorka znana z filmów: „Planeta Singli”, „Rozmowy nocą”, „Los numeros”, „Podejrzani zakochani”, ostatnio grająca w serialu „Na Noże”. O jej wizerunek podczas kręcenia reklamy zadbała śmietanka polskich stylistów, makijażystów: Bartek Indyka, ubierający między innymi Margaret i Małgorzatę Rozenek; Mirela Zawiszewska (stylistka fryzur) i Justyna Osińska (makijażystka) – team znany z wielu produkcji filmowych, m.in. Na Noże, Szpilki na Giewoncie i Lejdis.

Zdjęcia Weroniki Książkiewicz, które zobaczymy w kampanii prasowej i internetowej wykonał Maciej Nowak, fotograf młodego pokolenia. Na swoim koncie ma już sesje z plejadą polskich gwiazd m.in. Edytą Górniak, Nataszą Urbańską czy Margaret.

Victoria Cymes Swieze Soki Weronika Ksiazkiewiczweronikacommercial39504

 

Kampania startuje 17.02.2017 w kanałach ogólnopolskich telewizji (spoty 15 s. i billboardy sponsorskie 8 s.). Będą ją wspierać działania PR, online i aktywności w social mediach. W sklepach pojawią się nowe materiały POS z wizerunkiem Weroniki Książkiewicz.

Victoria Cymes od 30 lat wytwarza produkty spożywcze najwyższej jakości. Historia firmy sięga 1981 roku. Oferta produktowa obejmuje ponad 140 pozycji, w tym świeże soki, syropy, napoje, wody. Produkcja odbywa się w oparciu o znakomitą wodę pochodzenia plejstoceńskiego z własnych studni głębinowych.Wyroby Victorii Cymes dostępne są sieciach handlowych i sklepach detalicznych.

Linia Świeże Soki Cymes została wprowadzona na rynek 2005 r. i obejmuje Świeży Sok Cymes z marchwi, marchwi i selera, jabłek, gruszek, kiszonej kapusty i marchwi, mandarynek, grejpfrutów, ananasów, pomarańczy, słodkich grejpfrutów oraz jabłek z sokiem truskawkowym.

 

 

Artykuł sponsorowany 

Redakcja LivingNatural.pl

 

Dodaj komentarz

WordPress spam zablokowany CleanTalk.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back To Top
Search
SUBSKRYBUJ
ZAPISZ SIĘ
Gotowa na pigułkę szczęścia?
Zacznij już od przyszłego tygodnia!
Skład: 100% świeżych informacji o zdrowiu, 2 dawki nowinek kosmetycznych, 3 krople zakupowego szału i duża szczypta naszej miłości do Was
Anna Tucka
Redaktor Naczelna LivingNatural.pl